Kuinka jaksaa innostua ja palvella asiakkaita päivästä toiseen? Kuinka sitä parasta, hauskaa mutta tehokasta ja asiakasta kunnioittavaa palvelua jaksaa antaa päivästä toiseen?

No harvoin kukaan aina jaksaakaan. Kyse on varmaan siitä, että kuinka usein niitä jaksamattomuuden päiviä tai hetkiä tulee. Parhaimmillaan, yhteisen kemian löytyessä, asiakas ja asiakaspalvelija saavat molemminpuolista hyvää oloa ja iloa elämäänsä. Asiakas ja asiakaspalvelija antavat toisilleen voimaa ja molemmat poistuvat tilanteesta hyväntuulisina, valmiina kohtaamaan seuraavia haasteita.

Näiden hetkien vuoksi pitää jaksaa yrittää ja se kertautuu uusina kokemuksina. Jos ei jaksa yrittää, niin niitä tärkeitä ja jaksamiseen kannustavia, hauskoja hetkiä tulee yhä harvemmin, kunnes huomaa lähtevänsä joka päivä töihin vitutuskäyrä korkealla ja olevansa ”aivan väärällä alalla”.

Siispä tsemppiä sen ensimmäisen positiivisen kohtaamisen luomiseen ja ota mukavasta kanssakäymisestä voimia uusien luomiseen. Kohta huomaat, että sinulla on repullinen mukavia, inspiroivia kohtaamisia erilaisten ihmisten kanssa ja niiden voimin jaksat ne haastavammatkin hetket joita vastaan varmasti tulee.